Nog 2 dagen!! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Linsey D - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen!! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Linsey D - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen!!

Blijf op de hoogte en volg Linsey

22 September 2013 | Nederland, Almelo

Lieve mensen! Mijn eerste reisblog is een feit, hierop kunnen jullie alles lezen wat ik meemaak, doe, wie ik ontmoet en waar ik ben. Als jullie mij willen volgen, dan kun je je aanmelden voor de mailinglijst...maar via facebook komt er ook een update ;)

Inmiddels begint de werkelijkheid nu toch wel door te dringen, over 2 dagen stap ik in het vliegtuig richting Down Under. Erg spannend allemaal. Via Dubai om daar dan 10 uur op het vliegveld rond te struinen door naar Sydney. Alles is inmiddels geregeld. De grootste voorbereidingen zijn achter de rug, de papieren zijn gecheckt en dubbel gecheckt, paspoort en visum zijn in orde en gister een superleuk afscheidsfeestje gehad. Waarbij zelfs glazen in de vijver werden gevonden vanochtend. Het enige wat nu nog moet gebeuren is het inpakken van mijn backpack...en dat wordt nog een uitdaging, aangezien ik altijd teveel meeneem. Maar dat komt vast allemaal goed.

De volgende blog die ik schrijf zal uit Australië komen.

Liefs Xxx

  • 22 September 2013 - 12:29

    Kirsty:

    Heee Linsey,

    wat gaaf zeg! wat spannend, ga je alleen??
    en een jaar lang, wat een tijd!
    Heel veel plezier!

    groetjes Kirsty

  • 30 September 2013 - 18:35

    Eunice:

    Gaaf dat je al op het strand bent geweest! hier moet de verwarming aan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linsey

Actief sinds 30 Aug. 2013
Verslag gelezen: 492
Totaal aantal bezoekers 7743

Voorgaande reizen:

24 September 2013 - 18 September 2014

Living like an Aussie!

Landen bezocht: